13 Ağustos 2013 Salı

Ağustos Alışverişi ve Yaklaşan Çekiliş

Herkese merhaba!
Yine biraz uzun bir ara verdim ama son günlerde gerçekten yoğunum. Düzenli takip ettiğim bloglar bile ne yapmış etmiş çok bakamıyorum bu aralar, ama blog da durmadan aklımda. Hatta uzun süredir yeni bir çekiliş yapsam diyordum ve yine geldim bir çekilişle ve bugünkü alışverişimle.

Son 1-2 aydır, yazdan da olsa gerek, karma olan cildim fazlasıyla akneyle boğuşur oldu. Bugün artık doğru düzgün ürünler kullanmak için kendi cilt tipime uygun bir rutin edineyim dedim ve bir eczaneye girip, güzellik uzmanı önerileri alarak, aklımda sadece nemlendirici ve belki de tonik alma fikri varken, birden bu kadar şeyle çıktım. 



Şu an durumdan şikayetçi değilim. Bakalım ürünlerin etkisi nasıl olacak? Bunu en az 2 hafta, en fazla da bir ay değerlendirdikten sonra yazma planım var teker teker. 

Bu cilt bakımı alışverişinden önce uğradığım MAC'ten öyle çok da aklımda yokken Woodwinked ve Expensive Pink refillerini aldım, eczane alışverişinden sonra da sizlere "hediye etmek için ne alsam ve kendime de bir şey beğenir miyim diye baksam" diyerek Douglas'a uğradım. Satış danışmanlarının canını sıkacak kadar uzun bir süre her beğendiğime göz attım, en sonunda Chanel'den kendim için bir tane otomatik göz kalemi, size de likit ruj aldım.


Evet, bugün (14.08.2013) içinde başlatacağım çekilişte hediye etmek üzere Rouge Allure Extrait de Gloss serisinden çok güzel ve kullanışlı bir ton seçtim sizler için. Ben bile heyecanlandım alırken, siz de umarım benim kadar heyecanla katılır ve beklersiniz sonucu. Ürünün fotoğraflarını çektim ve daha iyi görmeniz için yabancı bloglarda yazısını ve net fotoğraflarını buldum, ama birkaç saat içinde tekrar görüşmek üzere diyorum.

Sizler son zamanlarda neler aldınız? Bugün aldığım Vichy ürünleri içerisinden çok severek kullandığınız ve beğendiğiniz bir ürün var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim!

Birkaç saat içinde tekrar görüşmek üzere. :)

2 yorum:

  1. Tatlım aldıklarını güzel günlerde kullan.:)
    Chanel göz kaleminin yazısını merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenimlerime bakılırsa öyle ayılıp bayılamadım ne yazık ki ama ilk fırsatta güzelce yazacağım inşallah. Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)