2 Ekim 2013 Çarşamba

Hayatımın Ruju: Givenchy Rose D'Exception

Herkese merhaba!

Blogumu uzun zamandır takip edenler ruj kullanmayı sevmediğimi, hele patlak, nam-ı diğer neon, göze çarpan tonlardan koşarak kaçtığımı bilir. Ama kozmetiğe bu kadar ilgi duyarken uzun zamandır kendi zevkime göre "kusursuz" ve her makyajla, hatta hiç göz makyajı yapılmadığında bile gidebilecek bir ton arıyordum. Ona da Givenchy'nin 2013 sonbahar koleksiyonu, yani bu aralar satışta olan koleksiyonundaki iki renkten biri olan 206 numaralı Rose D'Exception ile kavuşmuş oldum.


Öncelikle ambalajı çok çok şık. Parıltılı, gümüş bir deseni olan, kadife gibi bir kumaşla kaplanmış. Oldukça ağır ama işin ilginç kısmı ruju açtığınızda bütün o ağırlığın kapağından geldiğini fark ediyorsunuz.


Tonu daha dışarıdan görür görmez benim gibi açık tenliyseniz ve hal-i hazırda pigmentli dudaklarınız varsa çok doğal duracağını fark ediyorsunuz ve o yarı mat bitişi, mükemmel opaklığıyla tahminlerinizi boşa çıkartmıyor.


Ben bu ruju düzenli takip ettiğim Temptalia'da görmüştüm ilk, ve görür görmez aklımın kenarına yazdım "uzun zamandır aradığım renk bu olabilir" diye. Aldığım gün Guerlain ve Lancome'dan da bir sürü ruj denedim ama hiçbirinde bundaki gibi dener denemez yardımcı olan çalışanlara "bunu alacağım" demedim. İkinci kez düşünmeme gerek bile kalmadı.

Temptalia'dan Christine'deki duruşu da çok çok güzel. Bende çok daha doğal duruyor ama onda doğal bir pembe gibi durmuş. Ben bendeki duruşundan daha memnunum bu görsele bakınca ama böylece buğday tenlilerde de güzel duracağı görülebiliyor. Benim açık tenim ve yeterince renkli dudaklarımda bu renk biraz daha gül kurusuna kaçıyor.


Ben bunu Sephora'nın %20 indirim kuponuyla 69.6 liraya aldım, indirimsiz fiyatı 87 lira. Givenchy markasından aldığım ilk şey oldu bu ama devamının geleceğinden adım gibi eminim. Yeni çıkan pudra kompaktlarında da gözüm kaldı. Belki bir gün alır, onu da burada değerlendiririm.

Sizler nasıl buldunuz Rose D'Exception'ı? Görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Sadece ambalajı için bile alınır. Tasarım çok şık renk çok doğal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Ne kadar anlatsam yakından görüldüğündeki güzelliği ve kapağındaki kumaşın dokusunu hissettirmek pek mümkün değil, yakından görmek gerek.

      Sil
  2. Renk tam benlik! Müthiiiş ötesi sephoraya gidip bir kaç şey alma planım vardı ki buna da bakmak farz oldu :)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)