21 Aralık 2013 Cumartesi

MAC Buried Treasure Göz Kalemi

Herkese merhaba!

10 güne yakındır yazı giremedim çünkü tam da evde çevirmenliği oturtayım derken son anda işe girdim, aylardır istediğim ve beklediğim yerdeyim. Şu an daha ilk haftam bitti, ofisin konumu, diğer çalışanlar, bir akrabamın işyeri olması ve yakın oturmamız dolayısıyla gidiş dönüşte sorun yaşamamam, herşeyiyle harika! Ne kadar şükretsem az, bir de deli gibi bir yoğunluk getirdi ki artık gece 3'ten önce yatamayan insanın 12 olmadan gözleri hafiften kapanır oldu :) Ama hayat tam da yeni yıla girerken bu kadar değişti ve önümüzde daha güzel günler olacak inşallah, 1-2 aya koskoca bir haul yapıp bu 2-3 ayın acısını çıkarma planım var. Muhtemelen geçenlerde yayınladığım wishlisttekiler 2014'te birer birer listemden düşüp makyaj malzemelerim arasına katılacak. Heyecanlıyım!

Bugün MAC'in bir süredir yazısını yazmak istediğim Buried Treasure adlı göz kalemini tanıtacağım. Görselleri yeterince yardımcı olacak şekilde hazırladım, ben konuşacağıma fotoğraflar konuşsun! :)


Buried Treasure, siyaha çalan, içinde altın rengi simler olan, yeşil bir renge sahip. Önceki yazılarımdan birinde kahve renkli gözleri vurgulamak için yeşilin işe yaradığından bahsetmiştim, bunu da o amaçla almıştım ama yeşilden çok siyah durduğu için amacından şaştı. Yine de beğendim ve kullanışlı bir ton olduğunu düşünüyorum.

Sırasıyla: Yoğun hat ve Fırça ile dağıtılmış Hat
Solda: Doğal Işıklı Çekim   Sağda: Flaşlı Çekim
Doğal Işıkta Buried Treasure
Flaşlı Çekimde Buried Treasure

Bu ton gözleri yeterince, hatta klasik liner anlayışına uyacak kadar vurguluyor ama aynı zamanda siyahın klasikliğinden biraz kurtulmaya ve siyahın sertliği yerine biraz daha yumuşak bir ton kullanmaya imkan veriyor. Eğer siz de "siyah kullanmak istemiyorum ama kahverengi de çok klasik artık" diyorsanız bu ton güzel bir seçim olabilir. Fırça ile dağıtırken çok da zorluk çıkarmıyor, ayrıca içindeki simlerden dolayı kalemi kalın bir hat olarak uygulayıp fırça ile dağıttığınızda far gibi duruyor ve kolayca hafif buğulu göz makyajı yapabiliyorsunuz bu kalemle tek başına.

Bence hoş bir renk ve MAC'in denediğim bütün göz kalemleri gibi yumuşacık bir sürümü ve dokusu, yüksek miktarda pigmentasyonu var. Uygular uygulamaz rengini veriyor. Simleri çok ucuz ve kocaman durmuyor ama çok ince de değil. Fark edilir ama kalitesiz durmayan simler diyebiliriz.

Siz böyle bir tonu siyah liner yerine tercih eder misiniz? Görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı ve ne güzel bir site...Şimdi keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim :) http://editorizm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gözler ve kirpiler de güzel olunca kalem çok zarif durmuş.Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikler pek seyrek ama Benefit They're Real biraz yardımcı oldu gibi :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)