5 Mayıs 2014 Pazartesi

Monteil Acti Vita Intensive Anti Aging El Kremi

Herkese merhaba!

Son birkaç aydır blogda yer vermeye değer görecek kadar kıymet verdiğim, harika bir el kreminden bahsetmek istedim bugün. Monteil Acti Vita Intensive Anti Age Hand Treatment el kremi.
Bir satırlık bir isim resmen!

Bu kremi 1-2 yıl kadar önce, bundan önce bitirdiğim Seba Med el kremini tekrar alacakken satış danışmanının önerisi üzerine aldım. Bir el kremine neden 34 lira verilsin ki diye düşünmüştüm, çok uzun süre de bunu anlamadım ama son birkaç aydır çok methedilen başka bir el kremi olan L'occitane'ın Shea yağlı el kremlerinden de denemişken, onu bile solda sıfır bırakacak kadar iyi olduğunu fark edince bu kadar iyi bir ürünün biraz daha yüksek bir fiyatta olmasına hak verdim.


Öncelikle ürün zaten az bir miktar içermiyor, 125 ml lik bir boyda satılıyor. Tam krem kokuyor. Ne çiçeksi, ne meyvemsi, bildiğiniz, klasik, ninelerimizin eski yüz kremleri gibi, mis gibi krem kokuyor.
Ellerinizi yumuşak ötesi yapıyor, hemen emiliyor. Pek de yapış yapış bir his bırakmıyor.
Klasik, beyaz bir losyon halinde. Biraz daha kıvamlı bir losyon denebilir, losyon deyince aklınıza çok akışkan bir şey geliyorsa.

Şu ana kadar denediğim bütün el kremlerinden çok daha nemli tutuyor ellerimi. Hemen kuruyup gitmiyor. Ben bunu kullanmaya başladıktan sonra denemiştim L'occitane'ın Akasya ve Mimoza serisinden el kremini ve o resmen ellerimi kurutuyordu sürer sürmez. Bunda kesinlikle öyle bir şey yok. İsterseniz bol miktarda alın, daha uzun süre nemli kalsın, isterseniz az miktarda alın. Uyguladığınız miktara göre verdiği nemlilik hissi ve ellerinizi nemli tutma süresi artacaktır.

Dediğim gibi, birkaç el kremi denedim ve bundan daha iyisini, "el kremi dediğin ne kadar farklı olur ki?" tavrını boşa çıkaranını görmedim. Markanın satıldığı belli bir mağaza zinciri bilmiyorum ama farklı farklı, ufak mağazalarda karşılaşma ihtimaliniz her zaman var. Eğer iyi bir el kremi arıyorsanız, özellikle de artık havalar sıcaklaşmışken elleriniz iyice kurumaya başladıysa gördüğünüz ilk yerde bir tane edinmelisiniz.

Sizin favori el kreminiz hangisi? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Eczanelerde mi satılıyor bu krem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Huzur magazalarindan aldım ama bazen küçük ve butik kozmetik marketlerde de karşıma çıkıyor bu marka :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)