24 Nisan 2013 Çarşamba

Pigmentasyonda Son Nokta:Kryolan Mat Farlar!

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!
Geçenlerde sizle paylaşmak üzere çektiğim alışveriş videomu bloguma bir türlü yerleştiremedim ama oradaki yeni ürünlerimi yavaş yavaş değerlendirmeye başlayayım dedim. İlk olarak Kryolan ürünleri geldi aklıma.

Kryolan aslında yıllar önce tiyatro makyajı için kozmetik üretmeye başlamış ve daha çok profesyonellerin elinin altında olan bir marka olmuş. Ülkemizde profesyonel makyözler dışında pek kimsenin kullandığı bir marka değil bu yüzden, çünkü çok fazla mağazası da yok. Fakat son zamanlarda İstanbul'da yeni bir mağaza daha açmışken bana yakın olan, ve artık profesyonel makyözlüğe de adım atmışken ilk ihtiyaçlarımın büyük bir kısmını oradan karşıladım.

Bu far paletini almamın en büyük nedeni kursta kaş doldurmak için kullandığımız ve çok sevdiğim Sudan renginin bulunmasıydı. Diğer renkler de yine hem kontüre hem de göz makyajlarına harika gidecek tonlardı.

Mat farların bu derecede pigmentli olmasına alışık değiliz tabi, ama inanın parmaklarımdaki renkleri göstermek için farlara bir baskı uygulamadım. Bu farlar o kadar yoğunlar ki, fırçaya aldığınızı bile elinizde dağıtmanız gerekiyor. Yoksa ne görüyorsanız aynen veriyorlar size fırçayla direkt uygulamada.




Bu paletin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 112 liraydı. Yani MAC gibi tekli farlar alarak palet oluşturabileceğiniz bir yerde sadece refill haldeki farları bile aldığınızda 185 lira vereceğinizi düşünürseniz, tabi bu kadar iyi pigmentasyonları olmadığını da hatırlarsak bu fiyat bu palet için çok iyi. Kryolan'da kendiniz de renkleri seçerek palet oluşturabiliyorsunuz tabi ki ama bu hazır haldekiler daha uygun fiyata geliyor.

Bu palet benim için kontür+aydınlatma+kaş doldurma+harika bir mordan oluşuyor. Satış danışmanının iddia ettiğine göre mağazada son kalan beşliyi almıştım o gün ama bu zamana kadar gelmiştir yenileri.

Ben bu paleti bu tarz bir şey arayanlara KESİNLİKLE tavsiye ediyorum.
Siz neler düşündünüz? Görüşlerinizi bekliyorum!

2 yorum:

  1. Tek kelime ile aşık oldum bu palete acaba mağazası nerde.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Mecidiyeköy'deki Trump Towers'tan almıştım, Kryolan'ın kendi mağazası var orada, ama bildiğim kadarıyla başka şubeleri de var Kryolan'ın :)
      Açıkçası tavsiye ederim, yaptığım en iyi kozmetik yatırımlarından biri :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)