30 Temmuz 2013 Salı

Vichy Purete Thermale Yüz Temizleyici

Herkese merhaba!

Uzun zamandır yazmamıştım, birkaç haftadır anlatmak istediğim ürünlerden biri olan Vichy Purete Thermale yüz temizleme ürünü ile geri dönmek istedim.

Bu ürünü aralık ayından beri kullanıyorum. Açıkçası yüzümüzü bu tip temizleme ürünleriyle günde bir yıkamamız gerektiğini bilmeme rağmen ben genellikle fondöten kullanarak makyaj yaptığım günlerde eve geldiğimde yüzümü yıkamak için kullanıyorum bu ürünü. Öncesinde kullandığım Kiehl's temizleme ürünü ile kıyaslama yapabiliyorum ancak, onunla da kıyasladığımda bunu tercih ediyorum (bu ürünü almadan önce böyle bir şey düşüneceğimi tahmin etmememe rağmen).




Öncelikle ürün 125 ml lik bir boyda geliyor ve fiyatı 39 lira. Büyüklüğü ve fiyatı bana göre gayet güzel. Uygulamadan önce yüzünüzü hafifçe ıslatmanız gerekiyor, ben de bunu suyla ıslattığım ellerimi kurulamadan yüzümün iyice temizlemek istediğim yerlerine bastırarak yapıyorum. Cildinizi iyice temizlemesi için çok fazla miktarda almanız gerekmiyor. En sevdiğim yönlerinden biri de hafif bir beyaz sabun kokusu barındırması. Aynı zamanda kanserojen bir kimyasal olan Paraben de içermiyor.

Kiehl's Ultra Facial Cleanser ile bana göre en önemli farkı Kiehl's karma cildimi çok fazla kuruturken, Vichy'nin cildimi gayet güzel şekilde temizlemesine rağmen Kiehl's'in ürünü kadar kurutmaması. Tabi ki sonrasında nemlendirici ve tonik uyguluyorum ama yüzü fazla kurutan bir temizleyicinin iyi olduğunu pek düşünmüyorum, özellikle de böyle güzel bir ürünün kullanıcısı olmuşken.

Bu ürünü makeupalley.com'dan araştırma yapıp almıştım, genelde 4-5 arası puanlandırma alan ürünlere pek rastlamıyorum ama bunun 4.5 aldığını görünce almıştım o gün eczaneden. İyi ki de almışım. Kesinlikle tavsiye ederim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)