1 Temmuz 2013 Pazartesi

Mükemmeli Buldum: NARS Albatross !

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz haftalarda Sephora'dan yaptığım orta çaplı alışverişte son an kararlarımdan biri NARS'ın allıklarına bir giriş yapmak oldu. Aydınlatıcı dendiğinde ten makyajı rutinimde kullandığım ve beğendiğim bir ürün henüz olmadığından allıkların arasında duran Albatross aydınlatıcıyı denedim ve elimde rengine bakar bakmaz resmen vuruldum! Ayrıca pigmentasyonunun yüksek oluşu beni almaya ikna eden en büyük şeydi.

Aydınlatıcı dendiğinde yoğunluğunu kendimiz ayarlayabilelim, ve mümkünse hafif el kullanmamızı gerektirecek bir ürün olsun derdim hep. Alınan ürünü daha uzun süre kullanmak için değil de yoğun bir ışıltıyı her zaman daha çok sevdiğim ve ne kadar yoğun yapacağıma kendim karar vermek istediğim için MAC Lightscapade'i geçen sene henüz sürekli üretime girmemişken denediğimde o kadar da beğenmeyip buradan satmıştım. Ama sonunda mükemmeli buldum!

Belki geç bile kaldığımı söyleyenleriniz olacak ama "geç olsun güç olmasın" demeden geçemeyeceğim.




Kendisine baktğınızda gümüş bir ışıltı verme ihtimalinin daha yüksek olduğunu düşünüyorsunuz ama denediğinizde altın yansıması olduğunu görüyorsunuz. Tanımlamasında da renk için böyle demiş NARS. NW serisine girmememe rağmen bunu çok sevdim çünkü beyaz veya gümüş yansımalı aydınlatıcıları pek sevmiyorum.

Pigmentasyonu harika bir aydınlatıcı için. Bu yüzden ne kadar yoğun uygulayacağıma ben karar veriyorum ve fırçaya iyi miktarda aldığınızda gayet yeterli oluyor.

Harika yönlerinden biri de cildimde uzun süre kalması. Genelde dışarı çıktığım günler 10 saate kadar dışarda oluyorum ve bir gün 10 saate yakın bir süre yüzümdeydi, eve döndüğümde hala gayet güzel ve yeni uygulanmış gibi duruyordu.

Fiyatı 78 lira.

Son bir haftadan fazladır bu aydınlatıcı baz makyaj rutinime girdi ve gayet istikrarlı şekilde bunu kullanmaya devam etme fikrim var. Başka ürünler arayacağımı sanmıyorum artık aydınlatıcı kategorisinde. O kadar beğendim!

Eğer siz de benim gibi hala iyi bir aydınlatıcı arıyorsanız kesinlikle öneririm.
Eğer çoktandır Albatross kullananlar arasındaysanız fikirlerinizi paylaşmanız beni çok mutlu eder.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Aradığını bulmana sevindim... Daha iyi anlayabilmek için bir göz makyajında da görmek isteriz :))

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)