10 Nisan 2014 Perşembe

Freeman Kayısılı Peeling & Nuxe Yüz ve Göz İçin Nem Maskesi

 Herkese merhaba!

Bugün size beraber harikalar yaratan iki üründen bahsedeceğim. İkisini de dermomarket sayesinde tanıdım.


Bir süredir iyi bir bakıma zaman ayıramadığım bir güne denk geldi ürünlerime kavuşmam. Uzun zamandır da peelingi ihmal ettiğim için hemen o akşam bu iki ürünü denedim.

Öncelikle Freeman peelingden bahsedeceğim.



İçinde bir sürü yağ ve çiçek özü bulunan bu peelingin en sevdiğim yönü kayısılı olup mis gibi kayısı kokmasıydı. Aslında kendi karmadan yağlıya dönük cildim için pek sevmediğim, biraz sert granülleri olan peelinglerden ama yüzümü biraz ıslatıp öyle buhar banyolarına sokmama gerek kalmadan hemen uygulayabildiğim, ve ciddi ciddi kıpkırmızı bir yeni deri tabakasını ortaya çıkardığı için çok beğendim. Kıpkırmızı dediysem, merak etmeyin, tabi ki en fazla yarım saate cildiniz yatışıyor.

Ardından çok uzun zamandır denemek istediğim nem maskesine geldi sıra...



Nuxe, uzun zamandır denemediğim ama çok merak ettiğim markalardan biriydi. Markayla bu kadar güzel tanışabileceğimi hiç düşünmemiştim, bu maskeye resmen BA-YIL-DIM! Öncelikle hem yüz hem göz çevresi için olması harika, cildinize ince bir tabaka halinde yayıp 10 dakika beklettikten sonra hala kalmış bir miktar varsa cilde iyice yedirin, ya da toniğinizle silin diyor kullanma talimatında. Ben önceden kendi kendime bu tip bir maskeyi hiç denemediğim için biraz kalın bir tabaka halinde uygulamışım, elimle cildime yedirmem pek mümkün olmadı ve toniğimle hafif baskılar uygulayarak aldım fazla kalan maskeyi. Cildim, özellikle de göz çevrem o kadar yumuşak oldu ki, bunu sadece güzellik merkezinde bakım yaptırdığımızda hissedebileceğimizi düşünürken evde kendi kendime muhteşem bir nem bakımı yapmış kadar oldum. Ertesi sabah kalktığımda cildim hala inanılmaz nemli ve yumuşaktı, diyetisyen kontrolüne giderken genelde hiç makyaj yapmam, ama ilk defa alın bölgem de bu kadar yumuşak ve nemliyken fondöten sürmek zevk verecek diye mutlu mesut makyaj yaptım. Ve ilk kez fondötenim pul pul görünmedi alnımın orta kısmında. Bu maske gerçekten çok çok güzel.
Tabi kötü bir yönü var, tam Cif gibi kokuyor. Yani birebir Cif. Ama verdiği sonuç iyiyse kokusuna çok da takılmadan kullanırım diye düşündüğüm için beni çok da iten bir şey olmadı bu. Siz katlanamazsanız önceden haberiniz olsun. 

Freeman kayısılı peelingi buradan, Nuxe'ün muhteşem maskesini de buradan alabilirsiniz.
İki ürünü de çok sevdim ama dediğim gibi, maskeye bayıldım!

Sizler bu ürünleri denediniz mi? Özellikle Nuxe markasına ait bir şeyler kullananların yorumlarını merakla bekliyorum!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

ARTIK YOUTUBE'DAYIM!
Youtube'dan beni takip edebilir, kanalıma abone olarak videolarımı izleyebilirsiniz :)
Bengisu Ayşe Youtube kanalı

4 yorum:

  1. nuxe markasını hiç kullanmadım. hep merak etmişimdir nuxe markasını.Bende bir maskesini denemek isterim.tabi senin yorumundan sonra. güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Cif givi kokuyor demişsiniz çok şaşırdım bu krem mis gibi hanımeli kokuyor o kadar güzel kokuyor ki surekli yapasi geliyor insanin kokusu yuzunden kimsenin vazgecmesini istemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten almayı düşünen/isteyen olursa zaten kokusuna takılmadan gidip bir bakar herhalde :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)