7 Ocak 2015 Çarşamba

2015'in İlk Alışverişi: Sephora & MAC

Herkese merhaba!

Uzun zamandır yazamadım, geçen ayın ortası gibi çeviri almaya geri döndüm ve ay başına da aylar sonraki ilk alışverişimi planlamıştım. Yoğunluk arasında soluklanmak için evden fırlayıp geçen cuma Capacity Sephora'ya gidip uzun zamandır ilgimi çeken birkaç şeyi aldım. Ardından da MAC'e uğrayıp aylardır denemek istediğim bir ürünle, bitirip yeniden almak istediğim bir şeyi de alıp çıktım.
2015'in ilk kozmetik alışverişi oldukça memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Yakın zamanda önceden yazmadığım her ürüne blogda yer vermeye çalışacağım.


Öncelikle aktif olarak kullandığım İnstagram hesabımda alışverişe çıkmadan birkaç gün önce "ilk fırsatta alacağım" dediğim Jimmy Choo-Flash parfüm kofresini gördüm mağazaya girdiğimde. Parfümleri vücut losyonlarıyla beraber almak çok güzel oluyor, hatta parfümü kullanmayacağım zaman evde losyonu da kullanabiliyorum sadece. 320 lira değerinde olmasına rağmen 215 lira gibi bir fiyatlandırma yapılmıştı, ben üstüne Black Card indirimimle bir de %10 indirimle aldım, böylece ikisi beraber 200'e bile gelmedi.
Parfüm 60 ml, vücut losyonu da 100 ml. Yakında sadece bu parfüm üstüne yazmayı düşünüyorum ama özetle pudralı ve çiçeksi kokuları sevenler için çok güzel bir seçim olduğunu söyleyebilirim.



Chanel'in yılbaşı koleksiyonundan mono ve bol ışıltılı Illusion D'ombre far serisinden Envol'ü Raeviewer'ın videosunda görür görmez aklıma yazmıştım. Aynı koleksiyondan 180 numaralı allık Caresse de çok hoşuma gitmişti ama alacağımı sanmıyordum. Mağazada birebirde görünce son aylardaki allık zevkime uyabilecek tek şeftali tonu olduğunu düşünerek onu da aldım. Ayrıca Himalia ile giriş yaptığım NARS Dual Intensity serisinden bir far daha almaya niyetliydim, Subra ya da Desdemona'ya ihtiyacım varken şanslı renk Phoebe oldu. İki farı da yakında yorumlayacağım, ama şimdiden söyleyeyim, Chanel'in yılbaşı koleksiyonu mağaza raflarından kaldırılmadan görseniz çok iyi olur. Allığın o beyaz ışıltılı, hafif kahvelik içeren şeftalisi ve Envol'ün o muhteşem ışıltılı, tatlı şeftali tonu inanılmaz güzel. Ben ikisini de bolca ellediğim için o pasaklı görüntüleriyle blogda renklerini göreceğiniz şekilde paylaşamıyorum, onlara özel olarak eğileceğim yazılarda görüşeceğiz.


Guerlain sanırım çok az üründe başarıyı ıskalıyor. Fondöten ve farlarına olan aşkımı rimelinde de bulur muyum acaba diyerek birkaç ay önce tanıştığım çok hoş bir arkadaşın "ben bunu kullanıyorum" dediği günden beri aklımda olması üstüne Maxi Lash maskarayı aldım. İlk izlenimim çok iyi. Bakalım bütün gün deneme fırsatım olursa o zaman ne düşüneceğim...


Pahada bu kadar büyük bir alışveriş için az olduğunu düşünsem de aldığım numuneler bunlar oldu: Clarins'in 3 farklı fondöten tester ı, Estee Lauder Revitalizing Supreme nemlendirici ve Sephora waterproof makyaj temizleyici. Fondöten testerları 4 taneydi, bir fondöten türünden 2 tane vardı ve dener denemez çok beğendiğim, ışıltılı bitişi olan bir fondötendi ama yüzümde bütün gün tutmadığım için ikinci kez deneyip bloga aktaracak kadar yorum biriktirdiğimde yazmak istiyorum. Diğer 2 farklı fondötenle beraber hepsi burada olacak zamanla.


Taa 2013'te deneme fırsatı edindiğim Shiseido Ibuki Refining nemlendirici bittiğinden beri almak istediğim MAC Mineralize Charged Water-yüz ve vücut nemlendiricisine sonunda kavuştum. Şimdilik sadece 3-4 kez kullandım ama aylardır beklememe ve o kadar merak etmeme değermiş diyeceğim sanırım. Şimdilik çok memnunum performansından. Derinlemesine yazabildiğim zaman sizle de paylaşacağım.


MAC Brow Set'in Bold Brunette'i ile Gimme Brow'dan bir geçiş yapmıştım geçen yıl temmuz ayında. Ürünü neredeyse bitirdim ve son zamanlarda kaşımı boyadığımda çok koyu göründüğünü düşünmeye başlamıştım, bu yüzden makyaj sanatçısının önerisi üstüne açık bir ton olan Beguile'a geçtim. Mağazada uygulandığında çok doğal durmuştu. Şimdilik gayet memnunum bu renk seçiminden de.

Aldığım şeylerin her birinden ayrı memnunum. Çok güzel ve tatmin edici bir alışveriş oldu benim için. İlk fırsatta tek tek değerlendirmeye çalışacağım hepsini.

Sizin bu ürünlerden aldıklarınız, kullandıklarınız ve favorileriniz var mı? Siz 2015'te ilk hangi kozmetik ürünlerini aldınız? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

6 yorum:

  1. Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan canım:)
    MAC'in nemlendiricisinin yazısını merakla bekliyorum bende bu aralar yeni bir nemlendirici arayışındayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ilk izlenim gayet iyi, devamı da öyle gelirse fazlasıyla tavsiye edilecek türden :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini tatlim :) parfümün sisesi cok güzelmis, ilk firsatta magazada kokluyacagim :)

    YanıtlaSil
  3. flash ı bende kullanıyorum...çok şık bir paketi vardı ben alırken ve kalıcı hoş bir koku

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)