30 Mayıs 2013 Perşembe

Benefit They're Real Maskara ile Upuzun Kirpikler!

Herkese merhaba!

Uzun bir ara verdim yine ama son final dönemime girmiştim ve sınavlarım dün itibariyle bitti çok şükür. Cumartesi akşamı mezuniyet törenim olacak ve kıyafetim her detayıyla hazır.
Silinen yazılarımı zamanında takip edenleriniz varsa ayakkabı bulmakta zorlandığımı yazmıştım, hatırlarsınız belki. Onu da geçen ay gayet memnun kaldığım bir çift ayakkabı ile hallettim ve artık mezuniyeti bekliyorum.

Fotoğraflarını geçen haftadan hazırladığım Benefit-They're Real maskaradan bahsetmek istedim bugün.
Bu maskarayı aylardır almak istiyordum ama bir türlü kozmetik alışverişine kişisel harcama yapmak için bütçe ayıramamıştım ki 2 hafta önce sonunda mümkün oldu ve kendisini dener denemez aldım. Birkaç kullanımdan sonra görüşlerim değişti ama önce ürünün ve uygulama ile elde edilen sonucun fotoğraflarını huzurlarınıza sunacağım.


Maskaranın ambalajını çok beğendim. Kurşunî bir rengi var, genel maskara ambalajı tasarımlarında olduğu gibi düz bir silindir değil, biraz farklı tasarlanmış. Elinizde tutmak ve arada bir bakmak güzel gelecek cinsten, ya da en azından bende uyandırdığı his bu. :)


Fırçasına gelince...
Bu maskara, fırçası plastik olan maskaralardan. Gördüğünüz gibi düz ama kalın bir fırçası var ve en uç kısmında bile tarağı devam ediyor. Bu, kullanımı biraz daha kolaylaştırıyor.

Uygulama öncesi ve sonrasına gelince...


Burada gözümde sadece kapatıcı var. Kirpiklerimi de kıvırmadan çekmiştim. Göz kalemi, far, hiçbir şey uygulamadım.


Burada ise kirpik kıvırıcım ve 3 kat kadar uyguladığım They're Real sonrası nasıl bir sonuç aldığımı görebilirsiniz.

Maskaranın değerlendirmesine geçecek olursam...

Kirpiğinizi kıvırdıktan sonra uyguladığınızda kirpik kıvırıcının etkisini aynen tutuyor. Bu şimdiye kadar pek görmediğim ve cidden önemsediğim iyi yönlerinden biri. Ve kesinlikle bu maskarayı kullanmadan önce kirpik kıvırıcı kullanın derim. Hem sonuçtan daha memnun kalırsınız.

Herhangi bir akma veya bulaşma yapmıyor. Zaten kuruduğunda tam kuruduğundan resmen katı formata geçince akma ve bulaşmaya imkan bırakmıyor.
Tabi yine aynı nedenden -bunu denemedim ama- muhtemelen ağlasanız da gözlerinizi ovuşturup durmazsanız akmaz. Waterproof demiyor sanırım üzerinde ama waterproof maskaralar gibi bu açıdan.
Hacim verme iddiası olsa da böyle bir şey pek görmedim. Daha çok uzattığını söyleyebilirim. Bu açıdan da fazlasıyla başarılı olduğunu. Ama benimki gibi durmadan kıvırmaktan ve rimel kullanmaktan seyrekleşen kirpikleriniz varsa hacim verecek bir maskara da almak iyi olur, bu açıdan tavsiye etmem.
Gelelim benim bu maskarayı bir daha almayacak olmama neden olan yönüne...

Kullandığımız maskaraların akmasını/bulaşmasını tabi ki istemiyoruz ama aynı zamanda kirpiklerde kalıp gibi duran, takma kirpik etkisi yaratayım derken asıl kirpiklerimizi takma kirpikler gibi plastiğe çeviren maskaralardan da, özellikle düzenli olarak makyaj yapıyorsak kaçınmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu açıdan kuruduğunda kirpiklerime dokunduğum zaman plastik bir şeye dokunuyormuş hissi veren bu maskarayı aslında pek sevemedim. Verdiği görüntüden memnunum ama silip çıkarmayı zorlaştırmasını ve kirpikleri zorlamayla her seferinde elimde en az bir kirpiğimin kalmasını hiç sevmedim. Bu yüzden bir daha alacağımı sanmıyorum.

Benefit genel anlamda sevdiğim, özellikle de Girl Meets Pearl ve farlarına bittiğim bir marka ama bu maskara onca övgüyü haklı çıkarmıyor bence bu açıdan. Bu yüzden önceden kullandığım Estee Lauder Sumptuous maskaranın Extreme versiyonunu deneme planım var ilk fırsatta. Ya da Guerlain deneyeceğim ama bu maskaradan pek memnun kalamadım ne yazık ki.

Bir sürü kişinin bu maskarayı kullandığını biliyorum. Sizin görüşleriniz neler bu konuda?
Paylaşmayı unutmayın!

1 yorum:

  1. Çok güzelmiş. Ayrıca gözlerin çok güzel. Neden bilmiyorum ama kahverengi gözlüleri renkli gözlülerden daha çok seviyorum ^_^

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)