17 Mayıs 2013 Cuma

Üç Renk Bir Arada: Clarins Gloss Prodige!

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz ay ufak ufak alışverişlerin bir araya getirdiği koca alışverişimin Sephora'da gerçekleşen bir kısmında makyajlarda kullanmak üzere gloss eksiğimi kapatmak için bir şeyler ararken Clarins'in bu üçlü setiyle karşılaştım. Normalde tek tek alsam yine benzer bir fiyata geleceğinden 85 lira olması bu seti almayı bana o anki hesaplarıma göre oldukça cazip hale getirdi.

Şimdiye kadar Clarins'ten renkli kozmetik hiç almamıştım fakat takip ettiğim yabancı bloglarda glosslarının methini çok duymuştum. Bakalım bende de aynı hissi uyandıracak mı dedim, 3 farklı renk seçeneği sunduğunu da görünce aldım gitti!

Glossları bir arada tutan bir kutu içinde, her biri ayrı ayrı kendi kutusuyla paketlenmişti.



İçinden çıkan renkler kapakta gördüklerimin aynısı değildi. Belki her set farklıdır ama başta hayal kırıklığı olsa da sonradan renk çeşitliliği açısından bakınca beni memnun etti.


Glossun aplikatörü benzerini görmediğim bir türde. Uygulamayı kolaylaştıran, ince uzun bir sünger olarak tasarlanmış.


Her gloss gibi bu da özellikle rüzgarlı havalarda saçlarınızın dudaklarınıza yapışmasına neden olacak yapıda. Fakat renklerin yarı saydamlığını çok sevdim. Yoğun şekilde uygularsanız hafif bir renklendirmede bulunuyor. Işıltısı da nokta nokta simler gibi değil de, ayna parlaklığı gibi.


Bu gloss ile ilgili en sevdiğim şey kesinlikle kokusu! Resmen kırmızı meyveler, özellikle de ahududu gibi kokuyor.

Fiyatı ve set halinde olması bahanesiyle alıp, Clarins glosslarıyla tanışmama vesile olan bu set "iyi ki almışım!" dediklerim arasında. Dünkü Sephora çıkartmamda tekrar göremedim ama eğer siz de benzer bir ürün arayışındaysanız bence göz atmanızda fayda var.

1 yorum:

  1. en açık rengini bende bayıla bayıla kullanıyorum. kesinlikle tavsiye edilebilecek glosslardan :)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)