19 Haziran 2013 Çarşamba

MAC'ten Favori Üçlüm - Fırçalar

Herkese merhaba!

Aylar önce fotoğraflarını çekip bir gün yazısını yazmak üzere telefonumda beklettiğim MAC fırçalar üstüne bugün yazmak istedim. Çoğumuzun yurtdışındakinden çok daha pahalı olduğu için almaktan uzak durduğu, ama yine de en iyisi olduğuna her zaman inandığımız MAC fırçalardan en sevdiklerimi ve fırça önerisi istendiğinde her zaman tavsiye ettiklerimi sizlerle paylaşacağım.

Sırayla gideyim.


MAC 116 yüz fırçası:
Bu fırçayı iyi bir allık fırçam olsun isterken geçen yaz almıştım. Hem kullanışlılığını, hem yatay olarak uygularken bronzer için, hem de her türlü uygulamada allık için rahatlık sağlamasını çok seviyorum. Tüylerinin yumuşaklığı çok güzel, çok çok yumuşak olmamakla birlikte yüzünüzü kaşındıracak türde de değil. Ayrıca bir yıla yakın kullanımımda sayısız defa yıkamış olmama rağmen fırçanın tüyleri hiç elimde kalmadı şimdiye kadar. Böylece makyajınız esnasında kopup yüzünüze bulaşan tüylerle uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz. Ayrıca isterseniz makyaj çantanıza daha rahat sığacak şekilde sapının yarı uzunluğunda olan kısa saplı versiyonu da var. Hatta kişisel kullanımım için neden onu tercih etmedim, hala bilmiyorum.
Bu fırçayı gerçekten çok seviyorum. Muhtemelen ilk fırsatta makyaja gideceğim zaman kullanmak üzere 2 tane daha alacağım.


MAC 217 göz fırçası:
Bu fırça bütün fırça aleminin kralı olsa gerek. Komik gibi gelebilir bu tanımlama ama MAC'ten hiçbir fırça almasanız bile bunu kesinlikle almalısınız! Göz makyajında inanılmaz rahatlık sağlıyor, renk geçişlerinde ve dağıtmalarda, baz rengi uygulamada, hem krem hem de toz farda çok iyi iş çıkarıyor. Ayrıca makyaj sonunda elmacık kemikleri üstüne ince bir hat halinde aydınlatıcı uygulamak istediğinizde o işi de çok güzel görüyor. Ve göz altınıza krem formdaki kapatıcıları uygulamanızı, pudranızla kapatıcınızı sabitlemenizi de en güzel şekilde yerine getiriyor. Bu fırçadan bir de değil, kişisel kullanım için 2, profesyonel için ise en az 3-4 tane bulundurmak gerek. Hatta bu haftaki alışveriş listemde bir değişiklik olmazsa artık 1 buçuk yıl aradan sonra kendisine bir kardeş gelecek.
Tüylerinin yumuşaklığını çok seviyorum. MAC 224 numaralı fırçayı da bunun kadar sevenler var ama her ne kadar aynı tipte olmasalar da ben 224'ün gördüğü işi mümkün olduğunca buna yaptırıyorum çünkü abartılı popülaritesine (ve hatta fırçalarım arasında olmasına) rağmen 224'ün gözlerime sert gelen ve kaşıntıya sebep olan tüylerinden nefret ediyorum. Sırf gördüğü iş için aldım ama 217 varken 224'e mümkün olduğunca bulaşmıyorum.


MAC 219 göz fırçası:
Kalem fırçalar en sevdiklerim arasındalar kesinlikle! Bunu Yves Rocher'in şaşırtıcı derecede güzel ve kullanışlı olan crease fırçasından sonra, daha keskin ve ince uçlu olduğu ve daha belirgin, keskin hatlı gölge yapmakta kullanılabileceği, alt kirpik dibine yapılacak far uygulamalarını da daha iyi başaracağı için almıştım. Dener denemez cut crease makyaj için biçilmiş kaftan olduğunu görünce "iyi ki almışım!" dediğim fırçalar arasına girdi. Liner uygulamasını yumuşatmada, gölgeli makyaj yapılacağı zaman göz çukuruna uygulamada ve alt kirpik çizgisine yapılan uygulamalarda bu fırça harika. Tabi kaş altı ve gözün en iç kısmına yapılan aydınlatmalarda da aynı şekilde biçilmiş kaftan.
Ucu defalarca yıkamanıza rağmen aynı sivrilikte kalıyor. Sevmediğim tek yönü ucunun biraz fazla sivri olması ve dikkatli kullanmayıp biraz fazla baskı uygularsanız gözünüzü acıtabilme ihtimali. Ama bu da MAC'in kesinlikle en iyilerinden.

Elimde pek meşhur 224 numaralı fırça dahil 3-4 MAC fırça daha var ama benim en sevdiklerim bunlar. Eğer imkanınız varsa Amerika'dan getirecek birine aldırmanız daha iyi olacaktır çünkü fiyatlar çok fark ediyor. Fakat getirtemiyorsanız da buradan almanızı tavsiye ederim çünkü üçü de çok güzel ve kullanışlı.

Sizin favorileriniz arasında yer alan var mı bu üçlüden? Paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)