22 Haziran 2013 Cumartesi

Yves Saint Laurent'den Fas Güneşi

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz perşembe aldığım ürünleri değerlendirmeye başlıyorum. İlk önce makyaj malzemelerinden başlamak istedim çünkü bildiğimiz üzere cilt bakım ürünleri tek kullanımla değerlendirilebilecek gibi olmuyorlar.

Yves Saint Laurent'in bu far paleti bu yılın yaz koleksiyonu için üretilen, adı "Marrakesh" olan bir palet. Adını Fas'ın bir şehrinden alan palet, tam da yaza yakışır şekilde altınlar, bronz bir kahve ve turkuaz ışıltılı, harika bir mor sunuyor.



Yves Saint Laurent'in bir koleksiyon üretimi beni ilk defa bu kadar heyecanlandırdı açıkçası. Geçtiğimiz ay İstinye Park Boyner'de sorduğumda henüz gelmemişti ama sanırım daha yeni gelmiş ülkemize, ben de ilk alanlar arasında yerimi aldım.

Paletin kapağı da yine klasik beşli far paletlerinden farklı bir tasarıma sahip.


Pigmentasyonuna gelecek olursak...

Açıkçası ilk parmağınıza almak için biraz dokunduğunuzda özellikle bronz kahve, fazlasıyla sarı olan altın ve turkuaz ışıltılı mor tonu gayet güzel şekilde ele gelirken, sol alt köşedeki pembemsi şeftali tonu hayal kırıklığına uğratıyor. Özellikle de elinize yaymak istediğinizde bu paletteki en kullanışsız ve görünmez rengin o harika şeftali tonu olduğunu görmek biraz üzücü. Fakat aydınlatma için YSL logosunun basıldığı tam ortadaki açık renk, görüldüğünden çok daha hoş ve şaşırtıcı bir ton. Benim için o tondan beklemediğim performansı sergilediğini görmek, şeftali tonunun başarısızlığını bile dengeledi hatta.


Bu paletin YSL'in dörtlü far paleti serisi "Pure Chromatics" gibi hem ıslak hem kuru kullanım imkanı sunmadığını ancak evde ürünü tekrar incelerken hatırladım. Özellikle açık renkler için ıslak uygulama imkanı sunsa çok daha güzel olabilirdi ama yine de paleti gayet sevdim.

Paletin başrolünde oynadığı bir göz makyajı denedim hemen. Çoğu zaman yaptığım gibi yine gölgeli makyaj denemesine giriştim.



Bu göz makyajı için kullandıklarım:


-Yves Saint Laurent Marrakesh 5li far paleti
-The Balm Nude Tude far paleti (Stand-offish ve Snobby'yi karıştırarak gözün en iç kenarıyla kaş altını aydınlattım, Sultry ile de gölge hattında ve alt kirpik dibinde buğuluğu arttırdım)
-MAC Painterly Paint Pot
-MAC Blacktrack Fluidline
-MAC Engraved göz kalemi
-ArtDeco likit liner
-Benefit They're Real maskara
-Maybelline One by One Volume Express maskara
-Benefit Boing kapatıcı

Kaşları doldurmak için de Kryolan mat far serisinden Sudan rengini ve MAC Dipdown Fluidline'ı kullandım.

YSL farların ışıltısına makyaja ilgi duymaya başlayıp, ilk far paletimi aldığımdan beri hayranım. YSL'in yaptığı çoğu şeyi çok seviyorum ve elim genelde bu markanın ürünlerine gidiyor. Paleti almamın kısmen nedeni de markaya olan güvenim ve ürünlerine olan ilgimdi zaten.

Sizler ne düşündünüz palet hakkında? Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)