12 Eylül 2013 Perşembe

L'oreal Glam Shine - Balmy Gloss - 913

Herkese merhaba!
Dün, genelde yazdıklarımın aksine, biraz daha bütçeyi sıkmayacak türden güzel bir şeyler bulmak istedim. L'oreal'in likit liner ının methini bolca duyduğum için artık alıp deneyeyim derken yeni gelen bu "şişko kalem" formatındaki gloss serisiyle karşılaştım.

Drug store tabir edebileceğimiz, bütçeye daha çok uyan ve sıkıntı vermeyen markalardan kendi zevkime göre bir şey bulma ihtimalimin diğer markalara kıyasla daha yüksek olduğu bir marka benim için L'oreal. Bu serinin de onca övgüyü hak ettiğine birebir tecrübe ederek şahit olmuş oldum.

Boyner'de elimde renkleri swatchlarken ve gündelik için rahat kullanabileceğim bir şey ararken, aslında kullanacak hiçbir yer bulamama ihtimalim yüksek olmasına rağmen rengine BİTTİĞİM için 913-Dare the Dragon Fruit'u aldım. Ürünü değerlendirmeye geçmeden önce fotoğraflarını paylaşayım.





913 numaralı bu ton, yanlış hatırlamıyorsam şu an Türkiye'deki renk seçenekleri arasında en koyu ton. İçinde mavi yansımaları olan, koyu bir fuşya gibi.

Bu ürünün uygulanma kolaylığına, duruşuna, dudaklarda bıraktığı yumuşacık hisse, pigmentasyon oranına bayıldım! Ambalajı da otomatik kalemler gibi, döndürdükçe ürünü ortaya çıkarabiliyorsunuz ve gördüğünüz gibi içinde o kadar az bir miktar da yok.
Hiçbir şey düşünmediğim bir konu hiçbir kokusu olmaması. Kötü kokmamasından iyidir tabi ama kozmetik ürünlerinde güzel koku konusu benim için genelde bir artı puan oluyor.
Sevmediğim yani kalıcılığının hiç olmaması ve tabi ki bir şey içerken bardağınıza ya da pipete bulaşması. Aslında ürünün kendisi çok kolay uygulandığı ve hatta uygulaması zevk verdiği için bu yönünü çok da önemsemiyorum ama illa ki bir olumsuz yön bulacak olsam kalıcılık konusu olurdu. Ki gloss formatında bir ürün olduğunu düşünürseniz kalıcılığı olmasını zaten pek bekleyemezsiniz. O yüzden bu pek de önemli bir husus değil.
Fiyatı 30 lira ama ben indirimle 24 liraya aldım dün. Çok daha doğal tonları da var. Kırmızısı da. Turuncusu da.

Uzun zamandır aldığım hiçbir şeyi bu kadar beğenmemiştim. Açıkçası hiçbir kusur bulamadım ve gerçekten bayıldım bu seriye.
Eğer eliniz raflara gidip gidip geldiyse, artık içiniz rahat alabilirsiniz. :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. tek kusuru kalıcılık değil de içindeki simlerin/ışıltıların neredeyse ağza gelecek durumda olması..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da biraz can sıkıcı bir yanı ama bence herşeye rağmen gayet güzel :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)