11 Kasım 2013 Pazartesi

Bronz-Şeftali-Altın : MAC Peachtwist

Herkese merhaba!

Birkaç günlük bir aradan sonra MAC'in aldığım güne kadar adını bile duymadığım Peachtwist adlı allığıyla geri döndüm. Geçtiğimiz günlerde abimin nişanı için aldığım ve yazısını da makyaj örneğiyle desteklediğim Guerlain'ın Les Fauves adlı far paletine uygun allık ararken Cevahir AVM'deki MAC'te bulduğum bu allık MAC'in Shimmertone bitişli, bronz bir şeftali olarak tanımlanabilecek, altın yansımaları olan bir allığı. Gerçekten çok çok hoş, biraz kiremit tonuna çalan bir rengi var.



Güneş ışığı vurduğunda Peachtwist

Gölgedeki duruşu
Bu tonun bana Sunbasque ile Style'ın ortasında bir duruşu var gibi gelmişti görür görmez. Çok çok beğendim. Kalıcılığı da klasik MAC allıkları gibi gayet iyi ve en az 6-7 saat ilk uygulandığı gibi duruyor. Pigmentasyonu da yine klasik MAC allıkları gibi gayet yüksek ve dokusu yumuşacık olduğu için çok kolayca uygulanıyor.

Bu allık benim için özel gün makyajına eşlik edebilecek en güzel bronz şeftali tonuna sahip. Altın renkli ışıltısı da buna iyice güzellik katıyor.
MAC allıkların şu anki fiyatı 68 lira ve özellikle bu tonda bir şey arayanlara Peachtwist kesinlikle önerilir.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! 

1 yorum:

  1. Merhabalar
    Bu allık benim ilk mac allığımdır, yaklaşık 7 yıldır bende, tabii başka allıklarım da olduğundan anca hit the pan yaptım, mac allıkta başarılı ama sheertone lar daha bir başarılı bence, senin de allığını güzel günlerde kullanman dileğiyle canım.

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)