24 Şubat 2014 Pazartesi

Marka Hikayeleri: NARS

Herkese merhaba!

Geçen yılın neredeyse yaz aylarından beri aklımda olan bir yazı dizisine başlıyorum: markalar ve tüketici olarak onlarla olan hikayem.

İlk konuğum NARS.

NARS markasını en az 3 yıldır bilmeme rağmen markaya ait ilk ürünüm 2012'deki doğumgünümde kuzenimin hediye ettiği, limitli üretim, Wonder adındaki bu gloss olmuştu.



Bu gloss beklentilerimin aksine sadece parlaklık katmaktan çok tek başına ruj gibi bile kullanılabilecek kadar opaktı.
O zamana kadar Benefit ve Bobbi Brown glossları denememe rağmen NARS'ın glosslarının bu kadar sevilmesinin boşa olmadığını, dudakları gerçekten çok nemli hissettirdiğini fark ettim. Bunu hala pek fazla kullandığım söylenemez ama o gün o harika hediye kutusunun içindeki diğer herşey gibi bu da beni ilk NARS ürünüm olarak çok heyecanlandırmıştı.

Ardından geçen yıl Mayıs ayı gibi sabitleme pudrasını almıştım, detaylı inceleme yazısı burada: NARS Setting Powder.
Ve sonra Albatross aydınlatıcı 3.NARS ürünüm oldu, The Balm Mary Loumanizer ile tanışır tanışmaz blog satışı aracılığıyla el değiştirdi ama dener denemez bayılmıştım ve makyajla hiç ilgilenmeyen arkadaşlarım bile yüzümde Albatross'u gördüğünde "şu yüzündeki ışıltı ne? Ne kadar güzel!" derdi. Onun da incelemesi burada: NARS Albatross.
NARS'tan edindiğim en soy şey Torrid allık oldu, onu da geçen ayın başlarında yazmıştım: NARS Torrid allık.

Genel anlamda takıntılı derecede olmasa da sevdiğim bir marka NARS. Özellikle bazı ikili farları ve tabi ki kalem rujlarına içim gidiyor ama elimi cebime o kadar da götürmüyor olacak ki çok sık alışveriş yapmıyorum.
Yine de aldığımdan beri hergün kullandığım sabitleme pudram, hediye olan ilk NARS'ım ve ilk allığımla böyle ufak bir NARS ailem var.



 Sizin ilk NARS'ınız ve NARS favorileriniz neler? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Benim ilk Nars'ım Mata Hari allık <3 En çok allıklarını seviyorum birde kapatıcısını merak ediyorum bir daha ki ürün muhtemelen o olur :)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)