14 Şubat 2014 Cuma

Tom Ford Frantic Pink Allık

Herkese merhaba!

Tom Ford kozmetik koleksiyonunun en popüler dallarından biri olan allıklardan Frantic Pink'i yazacağım bugün. Kendisi benim 2012 Ekim sonunda görür görmez "bir gün kesin alacağım!" deyip, ancak geçen hafta sahip olduğum allık.
Tom Ford'un allıkları içerisindeki en açık, ve bu sebepten genellikle koyu tenlilerin uzak durduğu renge sahip. Yine de tecrübelerime göre, bu allık, yüze uygulandığında, kutusunda durduğu gibi durmuyor.




Rengi gerçekten çok açık, içinde altın ışıltılar bulunan, şeftalimsi bir pembe. O kadar açık ki, elimde göstereyim dediğimde o kadar da bir renk vermedi. Zorlamam gerekti.

Elimdeki (üst sağda) YSL Glossy Stain ve (altta, fuşya iz halinde) Tom Ford Violet Fatale izlerine
baskın çıkacak şekilde, ortada bir çizgi halinde Tom Ford Frantic Pink allık

Allığın bu kadar açık tonlu olması, yüzümde çok çok doğal ve açık bir renk olabileceğini düşündürdü bana. Mağazada denemeden aldım ve ilk denememi Tom Ford'un allık fırçasıyla yaptım. Mükemmel ikili olacaklarını düşündüm ki, şikayet olarak algılanmasın, çok daha farklı bir şeyle karşılaştım.
Allık fırçasından mıdır, yoksa bu allığın yapısından mıdır bilinmez, yüze uyguladığınızda hiç de o kadar sönük durmuyor. Öyle ki, uzun süredir takip ettiğim ve buğday tenli olmasına rağmen bunu çok seven yabancı bir blogger ı "o, onun yüzünde görünmez ki" deyip anlamazdım, şimdi hak verdim.

Ürün değerlendirmesine gelecek olursam...
Bu kadar iyi bir markadan bekleneceği üzere çok kalıcı.  En az 6-7 saat yüzünüzde aynen duruyor. Makyaj tazelemeyi sevmeyen ve buna vakit ayırmaya vakti olmayanlar için iyi.
Simli değil, yani MAC mineralize blush serisi kadar parlak değil, daha dozunda ve daha kullanışlı olacak şekilde altın rengi ışıltıları var.
Bu allığı diğer bir sürü high end olanından da ayıran şey, dokusu. O kadar yumuşak ve kaymak gibi bir dokusu var ki, bunu denedikten sonra diğer birçok allığın ne kadar sert ve kuru geldiğini düşünüyorsunuz. NARS allıkları başta olmak üzere.
Tabi aynı şekilde, pigmentasyonu da çok yüksek. En azından parmaklayıp bakmak istediğinizde ürüne baktığınızda gördüğünüz renk, aynen parmağınıza da aktarılıyor.
Ürün 8 gram, kıyaslama yapmak gerekirse MAC'in allıkları 6, NARS'ınkiler 4.8 gram. Yani zaten allık bitirmek zor bir şeyken, bunu bitirmek imkansıza yakın olacak.
Ambalajı çok maskülen ve şık.
Herhangi bir kokusu yok.

Dediğim gibi, Tom Ford allıkları diğer allıklardan ayıran en önemli yönü yapısı. Çok yumuşak, bol pigmentli. Aldığı paranın hakkını veriyor ama mucizeler yaratmasını bekliyorsanız öyle bir yönü yok tabi. Aldığı parayı kalitesine aldığı gibi, adına da vermiş oluyorsunuz.
Tom Ford allıklar şu an için sadece Kanyon Harvey Nichols'da ve 160 lira.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Rengine bayıldım fazlasıyla beyaz tenli biri olduğum için bu allığın tenimde nasıl duracağını düşününce 160 liraya kıyılır mı demedim değil.:)
    Belki bende bir gün alırım tabi ben alana kadar fiyatı kesin 200'ü geçer.:))
    Sende çok güzel durmuş tatlım güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, 160 lira ama 2 tane NARS kadar ürün barındırdığı için çok da uçuk değil aslında fiyatı, çünkü 2 NARS da şu aralar 156 lira ediyor :) Daha iyileri size olsun :)

      Sil
  2. Harika ama bu:( Ben ki şeftalimsi allıkları sevmiyorum, buna bayıldım. Çok şeftali değil zaten, pembeliği daha ağır basıyor. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel :) Ben de giydiklerim aratmadıkça şeftali tonlarından kaçanlardanım, o kadar şeftali olsa bunu almazdım herhalde :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)