17 Şubat 2014 Pazartesi

Bitenler II

Herkese merhaba!


Kendi kozmetik kullanım tarihimin en büyük "bitenler"iyle karşınızdayım. Bir süredir biriktirdiğim bitmiş ürün ambalajları o kadar kalabalık hale geldi ki daha fazla biriktirmenin anlamsız olduğunu düşündüm. Zaten banyo dolabında hala kullanımda olan ürünlerden daha çok ve rahatsız edici şekilde yer tutmaya başlamışlardı, bu yüzden fotoğraflarını yazı için hazırlayıp hepsinden kurtulmak istedim.


3 farklı markanın disk pamuklarından birer paket bitirmişim. Aralarından favorim, hem de fiyatı en uygun olan Benri oldu.


2013 Ağustos ayı ortalarında Vichy ürünlerinden oluşan bir cilt bakım rutini edinmiştim. Normaderm serisinin tonik ve gece kremi ile Aqualia Thermal'in deluxe deneme boyunu bitirdim. Önceki yıl Aralık ayında aldığım Purete Thermale yüz temizleme jeli de ancak bitti.
Buradaki dörtlüden sadece Normaderm tonikten tekrar alacak kadar memnun kaldım, ama yeni bir şey denemek istediğim için şu an Lancome'un toniğini kullanıyorum.


Makyaj grubunda sadece bunlar var. Çok fazla renkli makyaj yapmadığımdan allık, far ve ruj gibi bir şey bitirmedim. Bu dörtlüde Benefit They're Real ve Gimme Brow'dan çok memnunum. Hatta Gimme Brow'u daha tam bitirmeden gidip yedeğini aldım, onsuz kalmaktan korkuyorum, o derece! Benefit They're Real'ın da iki tane deneme boyunu hediye olarak aldım, yani bir süre daha maskara almadan yaşayıp gidebilecek haldeyim çünkü They're Real'larım köşede :)


Clarins'in 2012 Eylül'de aldığım granülsüz peeling ürünü. Bunu bir süre sonra ambalajından çıkaramadığım için ambalajı ortadan kesmiştim, tüpten bir şey çıkmamasına rağmen kesince en az 5 kullanımlık daha ürün gördüm. Fakat hem havayla temas halinde olunca kurumaya başladı hem de daha fazla uğraşmak istemedim. 2013 Ağustos'tan beri Vichy'nin Normaderm serisindeki peeling ürününü kullanıyorum. Fakat merak edenlere bunu tavsiye edebilirim.


L'oreal'in yağsız göz ve dudak makyajı temizleyicisinin fiyat-performans oranını gayet başarılı buldum, buradaki biter bitmez aynısından aldım, hatta şu an onun da yarısına gelmiş bulunuyorum. Muhtemelen bir ömür kullanacağım ürünlerden biri bu.

Givenchy Ange ou Demon vücut kremini taa 2011 eylülde parfümü set olarak aldığımda almıştım fakat 2 sene kullanmaya kıyamayınca artık iyice çekilmez hale gelmeden bol bol kullanıp bitireyim dedim. Kendisi sayesinde parfümlerin yan ürünü olan vücut kremlerine ilgi duymaya başladım. Fakat bunun sevmediğim bir yönü, ürünün inanılmaz yoğun bir kokusu olması. Parfümden bile çok kokuyor denebilir.

Sephora Roll-On göz kremi benim MAC Mineralize göz kremine denk ama fiyatı çok daha uygun bir şey bulmak istediğimde denediğim, beni inanılmaz sinir eden ve mümkünse bir daha görmek istemeyeceğim ürünlerden biri oldu. Hiçbir işe yaramayan bu "krem"i kimseye önermem, ben de bir daha almam.


Testerlar!
John Frieda-Frizz Ease elektriklenme karşıtı serum: içinden o kadar az çıktı ki yorum yapacak bir şey bulamadım.
Shiseido İbuki Protective Moisturizer gündüz kremi: Refining Moisturizer'ı aldığımda verilmişti ama refining moisturizer zaten hem gece hem gündüz kullanıma uygun gösterildiğinden bunlara çok elim gitmedi. Artık dolapta durmasalar iyi olacak diye düşündüm.
Dior-Diorskin Nude fondöten: bir şey dememe gerek var mı? Günlük ve gündüz kullanımı için hayatımın fondöteni olmuş olabilir. Yazısı burada: tık tık.
Clinique Repairwear Laser Focus: kırışıklık ve güneş lekeleri tedavisi iddiası var ve iki sorundan da muzdarip olmadığımdan bunun da dolabımdaki yeri doldu.
Yves Saint Laurent Top Secrets Exfoliator: Hayatımda denediğim en ilginç cilt bakım ürünü olabilir. Bu testerdan yola çıkarak yazısını hazırlamayı yazdan beri düşünüyordum ama bu da dolaptaki misafirlik vadesini doldurdu. Özetle: silikon jel kıvamında, parlak sarı renkte, suni ama hoş bir kokusu olan peeling ürünü. Yüzünüzü hiç zorlamadan ölü deriden nasıl kurtarıyor hiç anlamadım ama "bebek poposu" yumuşaklığı yarattığı kesin. Böyle ürünlere hiç alışık değiliz, o yüzden biraz tuhaf karşılamış olabilirim :))

İsterseniz yakında şu anki güncellenmiş cilt bakım rutinimi paylaşabilirim. Ağustos'takinden çok daha farklı ürünler kullandığım için o zaman tamamen Vichy kullanmama rağmen şu anda tek kullandığım Vichy ürünü peeling ve maske olarak kullanılan Normaderm serisindeki ürün.
Kalabalık fotoğrafta görünen tek renkli kozmetik ürünüm Benefit'in bir dudak parlatıcısıydı. O da 2 yaşından büyük olduğu ve yerini daha bir sürüsü doldurduğu için çöpe gitti.

Sizin burada gördüğünüz, kullandığınız ve yorum yapmak istediğiniz ürünler var mı? Paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)