27 Mart 2014 Perşembe

Givenchy Le Rouge - 202 Rose Dressing

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz hafta Sephora'ya uğradığımda son zamanlarda favorilerim arasında olan markalardan Givenchy'nin çok sevdiğim Le Rouge serisinde Beige Plume kadar seveceğim bir renk olup olmadığına bakmıştım. 202 numaralı Rose Dressing, son zamanlardaki "neon" rujlara olan ilgimi tekrar uyandırdı. Resmen ilk görüşte "çarpıldım" diyebilirim bu renge.




Ben o gün tam boyunu almadım ama aldıklarımın yanında bunu çok beğendiğimi gören, çok sevgili Ceren hanım sayesinde bu bebek versiyonuna kavuştum. Hatta bunu hediye numunelerin arasına kattığını gösterdiğinde çok çok sevinmiştim.



Rose Dressing tam bir mercanımsı-kırmızımsı pembe. Temptalia'da da incelemesini gördüğümde Christine'deki duruşuna bayılmıştım. Buradan görebilirsiniz.
Onda çok daha mercan duruyor fakat benim fazla beyaz tenimde biraz daha kırmızımsı pembe gibi durdu. Çok çok sevdim!

Le Rouge serisinden Beige Plume'ü önceden yazmıştım, bu da aynı seriden, aynı ambalaja sahip. Beige Plume'ü değerlendirdiğim yazıyı okuyarak ürünün yapısı ile ilgili fikir edinebilir, orjinal boyunun ambalajını görebilirsiniz: Givenchy Le Rouge 102 Beige Plume.

Renk size hitap ediyorsa Le Rouge serisindeki rujlar 87 lira ve Givenchy'nin en başarılı olduğu ürünlerinden biri bu. İlk fırsatta bir Givenchy standında bakabilirsiniz.

Sizce rengi nasıl? Ben görür görmez çok sevdim!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)