18 Mart 2014 Salı

Givenchy Le Rouge - 102 Beige Plume

Herkese merhaba!

Son aylarda keşfettiğim ve favorilerim arasına giren rujları üreten markalardan biri de Givenchy. Markanın henüz başka alanlardaki ürünleri, rujları kadar ilgimi çekmemiş olsa da, rujlarıyla tanıştıktan sonra markaya ilgi duymaya başladığım bir gerçek.

Bugün değerlendireceğim ruj, Givenchy'nin opak ve genellikle saten bitişli rujlarını içeren Le Rouge serisinden Beige Plume.




Benim bu ruju almaktaki amacım bundan 2 buçuk ay kadar önce aldığım ve yazısını yazdığım YSL Nude in Private için baz sağlayacak bir ruj aramamdı. Nude in Private, balm kıvamında ve parlak bir ruj olduğu için opak bir ruj üzerinde daha kalıcı olur diye düşünerek benzer bir renk aramıştım. Bu ruj hem çok iyi bir eş oldu, hem de beni YSL ruja dokunmaktan bile vazgeçirdi.

Her türlü makyajda harika duracak olan Beige Plume, bejimsi şeftali tonunda. Şu ana kadar bulduğum ve bana en çok hitap eden nude tonu. Son zamanlarda pembe ruj ve allıklardan biraz kaçan biri olarak şeftali tonlu şeyler beni hep daha çok çekiyor. Bu ruj da pembe değil, şeftali tonlu bir nude olduğundan alışverişim esnasında dener denemez alacağıma emin olduğum ilk şey olmuştu.

Rujun hafif bir vanilya kokusu var ama uygulandığında duymuyorsunuz. Oldukça opak bir ruj fakat mattan çok, hafif parlak bir saten bitişe sahip. Ambalajı deri ve metal detaylarla hazırlanmış, çok şık ve ağır. Givenchy'den aldığım ilk ruj olan Rose D'Exception'dan daha nemlendirici. Onun kadar kuru ve silikonsu bir his bırakmıyor.

Aldığıma çok memnun olduğum ürünlerden biri oldu. Bu tonlarda bir şey arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.
Givenchy Le Rouge serisindeki rujlar en son 87 liraydı, ben indirimle 69.6 liraya aldım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)