24 Mart 2014 Pazartesi

Hangisi Daha İyi? The Balm Mary Loumanizer - NARS Albatross

Herkese merhaba!

Aylardır planladığım bir yazıyla karşınızdayım bugün. Fotoğraflar aylardır bilgisayarımda duruyor ama yazmak bugünün işi olacakmış.

Geçtiğimiz yıl Haziran ayı sonlarına doğru NARS Albatross'u ilk kez denemiş ve dener denemez almıştım. Ekim ayı civarı ise bayram indiriminden yararlanarak The Balm Mary Loumanizer'ı da almış ve çok geçmeden NARS Albatross'u blog satışı aracılığıyla elden çıkarmıştım.
Satılmadan hemen önce NARS Albatross'u fotoğraflayarak bu iki fazlasıyla meşhur ve revaçta aydınlatıcıyı karşılaştırmak istedim.

The Balm Mary Loumanizer benim için fiyat-performans oranı kolay kolay rakip bulamayacak kadar iyi. Ekim ayından beri ondan daha başarılı bulduğum bir aydınlatıcıyla karşılaşmadım ve başka bir aydınlatıcı da kullanmadım. Fakat NARS Albatross, kullandığım kısa dönemde makyaja en ilgisiz arkadaşlarımın bile yüzümde gördüğünde (elmacık kemiklerini göstererek) "şurandaki ne? Ne kadar güzel parlıyor" demesine neden olan üründü.

Karanlıkta-Flaşlı Çekim

Bu iki aydınlatıcı arasındaki ilk bariz fark, Mary Loumanizer çok daha homojen ve opakken, Albatross'un biraz daha sim sim ve dağınık halde görünmesi.
Albatrossu uygularken fırçaya fazla yükleseniz bile Mary Loumanizer kadar opak bir aydınlatıcı görüntüsü elde etmiyorsunuz. Bu noktada Albatross kullanmaya alışmışken Mary Loumanizer bana inanılmaz yoğun geldi ilk denediğimde ama sonra tonunun benim fazlasıyla açık tenimde daha doğal durduğunu ve zaten opak şeyleri tercih ettiğimi iyice fark ettiğimden daha ikinci denemede Mary Loumanizer ile aramızda bir aşk ilişkisi başladı desem yalan olmaz.

Flaşlı - Aydınlık çekim

İkinci bariz fark, Mary Loumanizer'ın şampanya, Albatross'un ise çok açık bir altın tonunda olması. Albatross'u bir uyguladığımda abim "şu sarı sarı şey de ne? Çok sarı duruyor yüzünde" demişti, çok iyi hatırlıyorum. Eğer sarı alt tonlara sahip bir ten renginde değilseniz Albatross biraz fazla suni durabiliyor. Bu durumda yine Mary Loumanizer daha doğal duruyor çünkü şampanya ve sedefli bir tonu var.

Kalıcılık konusunda Mary Loumanizer'a getirecek tek bir olumsuz yorumum yok. Sabah 7'de uygulayıp çıkıyorum, akşam 18'i geçe eve girdiğimde yüzümde hala AYNEN duruyor. Eğer bir şekilde silecek ya da hafifletecek bir hareket yapmadıysam hiçbir şekilde değişmiyor.
NARS Albatross biraz hafifliyor diye hatırlıyorum. Fakat o da kalıcılık konusunda başarılı.


Ambalaj kalitesi, gramaj ve fiyat konusunda bakarsak inanılmaz bir fark var. Mary Loumanizer'ın indirimsiz hali bile 40 lirayken ve yılda birkaç kez %50'ye varan indirimle alma imkanı bile bulabilecekken, NARS Albatross 78 lira. Bununla beraber Mary Loumanizer 8.5 gram ürün barındırırken, NARS sadece 4.8 gram. Ayrıca NARS'ın ambalajı fazlasıyla kir ve iz tutuyor, Mary Loumanizer'da ise böyle bir durum yok.
Yani fiyatları gramajdan karşılaştırırsak NARS, Mary Loumanizer kadar ürün barındırsa 150 liraya yakın bir fiyatı olur. Fakat Mary Loumanizer indirimsiz haliyle dahi 40 lira.

Benim seçimim ve favorim kesinlikle Mary Loumanizer, ama ton ve duruş olarak Albatross'u beğenip alacak olanlar da olabilir. Eğer, özellikle de açık tenliyseniz ve hala Mary Loumanizer almadıysanız kesinlikle öneririm. Ben aldığım ilk günden beri çok çok severek kullanıyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Mary lou manizer şampanya renkli aydınlatıcıların kraliçesidir der susarım :)

    YanıtlaSil
  2. ikisi de cok güzel yaa. makyaja göre ya da keyfe göre ikisi de tercih edilebilir :)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)