7 Ağustos 2014 Perşembe

Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz haftalarda, yıllardır bir sürü yerde övüldüğünü gördüğüm, Clarins'in portakal özlü exfoliator'ını, yeni bir "cildi ölü deriden arındırma" ürünü denemek istediğim için aldım. Şu ana kadar 5-6 kez kullandım ve benim gibi merak edenler için yazmak istedim.



Öncelikle ürünün ambalajı standart "high end" cilt bakımı ürünlerinden beklediğimden daha büyük. Vichy'nin Purete Thermale temizleyicisi ya da 3'ü 1 arada tonik ve makyaj temizleyicileri kadar büyük. Ürün 125 ml lik bir boyda geliyor, bu da benim kullanım sıklığımla bana en az 8 ay, muhtemelen 1 yıl gider.

Kokusunun adında geçen portakal gibi olmasını beklemiştim ama yine tam bir Cif kokan Clarins ürünüyle karşı karşıyayım. Markanın granülsüz peelingi de aynı böyle kokuyordu.

İddiası cildi temizlemek ve hafif bir tabaka ölü deriyi 1 dakikada kaldırmak. Zaten parmak uçlarınıza alıp cildinizi ovarak temizlediğinizde, özellikle de ölü derinin daha çabuk biriktiği bölgelerde daha çok baskı uygularsanız yüzünüzü durular durulamaz 5-10 dakika bekleten peeling maskelerinin işini çok kısa sürede gördüğünü fark ediyorsunuz. Ben de aynı böyle bir sonuç bekliyordum, bu açıdan çok memnun kaldım. Peeling maskesi yapmaya üşendiğim ve cildimi maske bakımından uzun süre mahrum ettiğimde bununla iyice ovarak temizledim ve yumuşacık, ölü derilerden arınmış bir cilde kavuştum.

AMA

Cildim karmadan yağlıya dönük ve ürün bütün cilt tiplerine uygun olduğunu iddia etse de şahsen yağlı-çok yağlı cilt tiplerine önermem. Çok ilginç bir tecrübe edindim, bir gece yüzümü bununla iyice yıkayıp yattım ve sabah kalktığımda yanaklarımın iç kısımlarında resmen birer yağ gölcüğü oluşmuştu. Yağlanma falan değil, resmen yağ gölcükleri vardı. Aynaya baktığımda bir kalın tabaka yağın yanaklarımın iç yarısında parlak parlak durduğunu gördüm. Hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşadım. Sonra ürünü kullanmaya yine devam ettim, ben yağlıya dönük cildimle bunu yaşadıysam direkt yağlı-çok yağlı cildi olanlar ne tecrübe eder hiç bilmiyorum. Bence bu ürün bu sebeple özellikle kuru ciltler için biçilmiş kaftan. İçindeki granül tanecikleri cildin altındaki yağı ortaya çıkardığı için çok memnun kalabilirsiniz.

Üründen şu anda memnunum. Zaten bu kadar para verip memnun kalmasam ne yapardım bilmem. Ama bittiği zaman da bir daha almam diye düşünüyorum.
BU YAZIYI YAZDIKTAN SONRA 30.11.2014'TEKİ GÜNCEL FİKRİM: Aynı yağlanma sorununu bir daha hiç yaşamadım. Makyajımı yapacağım zaman pürüzsüz bir zemin elde etmek istediğimde günlerdir peeling yapmamış bile olsam bununla cildimi yıkıyorum ve anında tertemiz, parmağımın yüzümden kayıp gittiği, yumuşacık bir cilt sağlıyor. Bittikçe alınası bir ürün olduğunu düşünüyorum.

"Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser"ın fiyatı 101 lira. Ben Sephora Black Card'ımla %10 indirim ile almıştım.

Bu ürünü kullananlarınız varsa onların da yorumunu heyecanla bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Clarins ürünleri genel olarak başarılı ama bu kadar fiyatı da hak etmiyor diye düşünüyorum. Sonuçta low end ürünlerle aynı performansı sergiliyor mucize yaratmıyor =/ Annem cilt bakımına çok önem verirdi hep yurt dışından alırdı kremlerini falan şimdiyse sedef hastası olmak üzere tedavi görüyor. Ne kadar çok özenirsek o kadar kötü mü oluyor ne =/ Bende de durum bu. Konuyla alakasız oldu kusura bakma :(

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)