15 Ağustos 2014 Cuma

MAC Just A Wisp Mineralize Allık

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz aylarda Temptalia'dan MAC'in mineral ürünler serisine yapacağı yeni eklemeleri görür görmez aklıma bir sürü allık rengini kazımış, "Türkiye'ye gelir gelmez bakacağım demiştim". Geçenlerde maccosmetics.com.tr de yeni koleksiyonlara bakarken, sonunda o aylardır beklediğim ürünlerin ülkemize geldiğini gördüm.

Bugün size 2 gün önce aldığım, tamamı mineralize serisinden olan 3 ürünün ilkini, Just A Wisp adlı allığı yazacağım.

Just a Wisp, Youtube'da neredeyse 1 yıldır severek takip ettiğim ve benim kadar beyaz da olduğundan genellikle benzer tercihlere sahip olduğum Tarababyz isimli kullanıcının geçenlerde yaptığı bir alışveriş videosunda çok beğendiğini söylediği bir allıktı. Ben MAC mineral allıkların ışıltısına bayılıyorum, bir de resmen aylardır aradığım o lilamsı, mavi alt tonlu, çok açık pembeyi böyle ışıl ışıl bulunca inanılmaz sevindim. Sadece bunu alacağım diye girdiğim MAC şubesinde yeni gelen mineral allıklardan en az üçünü beğendim, ve hayatımda ilk kez aynı anda 2 allık birden aldım, o derece güzeller!MAC şahsen pek sevdiğim bir marka olmamasına rağmen, çok başarılı bulduğum ürünleri de var -göz kalemleri ve allıklarını tek geçerim- ve bu mineral serisinin yeni ürünleriyle de kalbimi fethetti.



Doğal, Güneş Işığında MAC-Just A Wisp

Akşam-Yapay ışıkta Just A Wisp
Rengi benim aylardır en çok istediğim renk. Mavi alt tonu baskın, detaylara inmeden bakıldığında lilayı andıran, çok çok açık bir pembe. Çok açık ve açık tenlilerde harika duracaktır, ben MAC'te NW15'e denk geliyorum ve bendeki duruşunu çok seviyorum.



Artı ve eksilerine gelecek olursak:
ARTILARI
-Pigmentasyonu çok yüksek
-Yumuşacık bir dokusu var, önceki mineral allıklardan çok daha yumuşak
-Işıltısı ve rengini opak veriyor
EKSİLERİ
-Çok kolay tozutuyor, fırçayı ürüne daldırdığınızda ambalaj allık tozu içinde kalıyor
-Kalıcılığı çok yüksek değil, 5-6 saat sonra tazelemeniz gerekebiliyor
-Gözenekleri gizlemiyor, rahatsız edici dereceye getirmiyor ama olduğu gibi gösteriyor.

Benim en önemsediğim yönü rengi ve ışıltısı olduğu için eksileri beni bu ürünü almaktan alıkoymadı. MAC'in mineral pudra türündeki her ürününü çok seviyorum, en istediğim tonu da sonunda bu seride bularak aldığım için çok mutluyum.
Sizce nasıl, siz böyle bir rengi kullanır mıydınız? Ve serideki yeni ürünlere baktınız mı? Paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Rengi cidden şahaney bir süre allık almaya tövbeli olsam da en kısa sürede MAC'e gidip bu yeni ürünleri inceleyeceğim.:)
    Sende aldığın yeni güzellikleri iyi günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir renk ama biraz fazla kacirinca beyaz gibi duruyor, bi de sari alt tonlu beyaz tenlilere onermem ben aldim ama pek kullanamiyorum:(

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)