20 Ağustos 2014 Çarşamba

MAC Dreamdaze Mineralize Rich Ruj

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz hafta MAC'in mineralli makyaj ürünleri serisine yeni eklenen rujlardan Dreamdaze ile tanıştım. MAC'in klasik rujlarının gereksiz derecede abartıldığını düşünüyorum (çünkü daha iyileri gerçekten var) ama bu Mineralize Rich serisi, özellikle de Dreamdaze, dener denemez "alıyorum!" deme sebebim oldu. Hem de ilk defa kendi kullanımım için!

Önceden blogumda MAC rujları ağırladım, fakat hepsi de profesyonel olarak makyaj yaparken iş çantama aldığım ürünlerdi. Ve hepsi de aynen blog satışlarımda elimden çıktı gitti. Hiçbirini tekrar dönüp alma ihtiyacı hissetmedim, çünkü klasik serideki rujlar bana hep "plastik" gibi geldi. Dudakları nemlendirmeyen, ölü derileri iyice ortaya çıkaran, lastik gibi bir kıvamı olan MAC rujlardı bana göre. Fakat bu mineralize rich serisi gerçekten farklı.



Öncelikle ambalajı. Kapakların ağzı mıknatıslı ve siz biraz yerine oturtmaya kalktığınızda tamamen oturuyor. Klasik ambalaj kadar "klas" değil, o konuda dürüst olmam gerek.

Rujun kokusu klasik serideki gibi, vanilya gibi kokuyor. Ama bu sefer çok daha yoğun. Dudaklara uygulandığında koku kalmıyor, yani bütün gün kaynağı yüzünüz olan bir vanilya kokusu almıyorsunuz ama ambalajındayken yoğun bir kokusu var.


Dreamdaze, MAC'in kendi sitesinde "orta tonlu, pembe nude" olarak tanımlanmış. Bana göre içinde pembeden çok şeftalilik bulunan nude gibi. Aylardır çok severek kullandığım YSL Rouge Volupte Shine-Nude in Private'ın biraz daha şeftali ve opak versiyonu, ayrıca içinde rujun kendi tonuyla kontrast yaratmayan altın ışıltılar var.
Rujun yarı parlak bitişi sağlıklı bir görüntü veriyor, ayrıca yapısı ruju orta opaklıktan, yüksek opaklığa kadar çıkarabilecek şekilde.
Bu rujda en sevdiğim şey yapısı oldu, o kadar nemlendirici ve uygulanırken öyle güzel kayıyor ki tekrar tekrar tekrar tekrar sürüp durmak istiyorsunuz. Mağazada denerken "dur biraz daha süreyim, dur biraz daha" diye diye bir hal olmuştum, o açıdan Tom Ford rujlara benzettim hatta.
Kalıcılığını test etmedim ama Temptalia'da 3 saat aynen kalıyor diyor, Christine'den iyi bilecek değiliz! :)

Özetle: Çok sevdim. Başka renkleri kullanacağımı bilsem, böyle bir yapısı varken başka tonları da alırdım ama şimdilik girişimi böyle yaptım. İlginizi çekerse kesinlikle denemenizi öneririm.
Bu serideki rujların fiyatı 72 lira.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Hic denemedim bu rujlari, merak ettim simdi :) Rengi cok güzelmis, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)