27 Ağustos 2014 Çarşamba

Glam Glow Youthmud Kil Maskesi

Herkese merhaba!

Uzun zamandır merak ettiğim Glam Glow maskelere kısa zaman önce kavuştum. Bugün size serinin ilk ve en meşhur maskesi olan Youthmud'dan bahsedeceğim.


Youthmud, ambalajı açar açmaz sizi hafif diş macunu, hafif çayımsı kokusuyla karşılıyor. Biraz keskin ama rahatsız etmeyen bir koku bu. 


Tam yeşilimsi gri renginde ve içinde tuhaf tuhaf parçalar var. Evet, gerçekten tuhaflar yani. "Şunları öğütemediniz mi de yüzümüzde ufak ufak araba lastiği parçaları taşıyoruz?" gibi bir soru sordurdu bu özelliği bana.



Maskeyi yüzünüze ince bir tabaka halinde uyguluyorsunuz ve 5-10 dakika, benim tercihimi sorarsanız, tamamen kuruyana ve şu rengi alana kadar bekletiyorsunuz.



Burada dokudan da görebileceğiniz gibi iyice kuruyor ve taş gibi oluyor. Kuruyana kadar 4-5 dakika yüzünüzde bir karıncalanma yaratıyor. Sonra karıncalanma kesiliyor ve böyle iyice kuruduğunda temizlenme aşamasına geçiliyor.

Öncelikle şunu söyleyeyim, bu maskenin en sevdiğim yönü çok rahat temizlenmesi. Yüzünüzden çok kolay çıkıyor, Vichy'nin yeşil renkteki 3'ü 1 arada peeling maskesini kullananlar bunu denediğinde "boşuna o kadar yoruluyormuşum" diyecektir.
Maske altından yepyeni, ölü derilerden kurtulmuş bir deri tabakası ortaya çıkıyor. İlk anda çok kızarık olabiliyor ama yatışınca geçiyor.

Bende hiçbir olumsuz yan etki bırakmadı. Bu tip maskelerden çok fazla denemediğim için "HEMEN GİDİN ALIN" diyemem belki ama abartıldığı kadar olmamakla birlikte gayet güzel olduğunu söyleyebilirim. Yani "müthiş, yepyeni ve ışıl ışıl bir cilde, Hollywood ünlülerinin sırrına kavuştum" demeyi beklemek yerine, gerçekten rahatça kullanacağınız, görevini de yerine başarıyla getiren, güzel bir peeling maskesi arıyorsanız ve bu tip bir ürüne 169 lira vermek sizin için sorun olmayacaksa paranızı çöpe atmış olmayacağınızı söyleyebilirim.

Cildim maskeden arındırıldıktan bir süre sonra bir nem maskesi ya da yoğun bir nemlendiriciye ihtiyaç duyuyor (karmadan yağlıya dönük cildim olmasına rağmen). Yani cildi nemlendirme ya da nemli bırakma gibi bir yönü yok, onu da not edeyim.

Özetle: Bitse alır mıyım bilmem, onun için önce bitirmem lazım :) Ama siz de benim kadar merak ediyorsanız denemekte fayda olabilir.
En kısa zamanda Supermud maskesini de incelemeye çalışacağım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Cok guzel yazmissin eline saglik. Bu maske tam bir pazarlama harikasi. Icerikleri o kadar basit ve ucuzki aslinda. Deneme amacli tester kullandigimda yapi olarak queen helene maskesinden farkli olmadigini dusundum ( queen helene nin maskeleri 5$ markette). Alir miyim sanmiyorum...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, blogunu çok severek takip ettiğim birinin bir yazıma yorum bırakması beni çok mutlu etti :) Evet, Sephora'dan alırken önceden hiç görmediğim bir satış danışmanıyla muhatap olmuştum ve bana da "bu Hollywood ünlülerinin..." diye klasik blöflerini sıralamıştı. "Hani ben neden alıyorum bilmiyorum ama gözümüzü o kadar boyadınız ki merak ettim, yoksa Hollywood'un herşeyi bırakıp bu maskenin müptelası olduğunu hiç sanmıyorum" diye düşünmüştüm içimden de :)
      Sevgiler

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)