6 Ağustos 2014 Çarşamba

Klasik, Hafif ve Pratik Dumanlı Göz Makyajı

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz aylarda en kısa yöntemiyle dumanlı göz makyajı denemesi yaptım kendi kendime ve sonucuna bayıldığım bir göz makyajı ortaya çıktı. Çoğunuzda hal-i hazırda olan The Balm Nude Tude paletin başrolde olduğu bu göz makyajını sizle de paylaşmak istedim.


Öncelikle hiçbir baz kullanmadan paletteki Selfish adlı tonu gözümün çukurlaşan kısmına kadar opak olacak şekilde 2-3 kat sürdüm. Bunu direkt parmaklarımla yapmıştım.

Daha sonra fırçayla Sultry adlı tonu gözün çukurlaşan kısmına uyguladım ve Selfish adlı tonu bu mat ve kahve rengindeki Sultry ile dağıttım. Bu tip kirli ve açık kahve tonlarıyla farı göz çukurunda yumuşatmak dumanlı göz makyajının püf noktası.

Daha sonra MAC Buried Treasure göz kalemiyle üst kirpik diplerime kalınca ve özensiz bir hat çektim, onu da kalem kurumadan hemen kalem bir fırça ile göz kapağıma dağıttım. Böylece makyaj, Selfish'in sağladığı çok hafif görüntüden biraz daha koyu bir dumanlı makyaja dönüştü.
Fırçada kalan göz kalemiyle alt kirpik diplerine de gölge yaptım.

En sonunda da paletime geri dönüp en soldaki iki en açık ton olan Sassy ve Snob'u karıştırarak aydınlık vermesi için gözlerimin en iç kısmına uyguladım.
Makyajımı bu tip makyajlar öne çıkan kirpiklerle tamamlanması gerektiği için YSL Effet Faux Cils waterproof ve Benefit They're Real rimelleri arka arkaya uygulayarak tamamladım.

Sonuç:

Makina ile - Doğal Işıkta

Telefon kamerası ile - Yoğun ve Doğal Işıkta

Bu makyajın dumanlı olduğu kadar da hafif durmasına bayıldım. Bu kadar güzel durmasının bütün sırrı gözün çukurlaştığı çizgiyi uygun ve mat bir farla yumuşatmak ve göz kapağı için doğru koyulukta, güzel bir göz kalemi ve far seçmek. Ben direkt siyah yerine daha hafif tonlar tercih ettim, siz de açık tenliyseniz bunun daha hoş duracağını düşünüyorum.

Bu makyajla koyu kahve gözlerim iyice kızıllaştı, bu görüntüye de ayrı bayıldım. Makyajı, inceleme yazısını uzun süre önce yazdığım Givenchy Beige Plume ile tamamlamıştım. O tonlarda bir rujla sizde de harika duracaktır.

Sizler nasıl buldunuz? Bence, siz de benim kadar geç kaldıysanız, ilk fırsatta deneyin!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)