18 Ağustos 2014 Pazartesi

MAC Soft and Gentle MSF Aydınlatıcı

Herkese merhaba!

Bugün, dünkü yazıda belirttiğim gibi, MAC'in çok meşhur aydınlatıcılarından Soft and Gentle'ı değerlendireceğim.

MAC Soft and Gentle, MAC'in Mineralize Skin Finish serisindeki yüzün tamamına uygulanabilecek pudralardan istisnai olarak aydınlatıcı şeklinde kullanılmak üzere üretilen ton. MAC buna kendi sitesinde "ışıltılı-şeftali tonunda bronz" demiş, ben de "pembemsi-gül tonunda, bronz ışıltı" veren bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum.


Doğal Işıkta

Gölgede

Bu aydınlatıcı, aldığım güne kadar belki de bir yıldan uzun süre aklımda vardı. Aldığım gün aslında aklımda tamamen farklı bir şeyle MAC'e girip, aradığımı bulamayınca birden anlık bir kararla alıp çıkmıştım Soft and Gentle'ı.
Ben NW15 civarındaki ten rengimle The Balm Mary Lou-manizer'dan çok memnundum, bu yüzden onun kadar bilinen Soft and Gentle ile kıyaslama fırsatım olması için aldım bu ürünü.
Yorumlarıma gelecek olursak...

ARTILARI

-Pigmentasyonu gayet başarılı, uygun bir fırça ile uygularsanız gayet güzel duruyor,
-Kısa sürede uçup gitmiyor, 6-7 saat kadar yok olmadan duruyor.

EKSİLERİ

-Çok tozutuyor. Hatta bu yazı için fotoğraf çekerken fırçayla ürünü elime aldıktan sonra ürünün kutusu bu hale gelmişti:


-Dokusunda hafif pütürlükler var, o ışıltılar biraz "parçalı" halde dokunduğunuzda sim sim elinize geliyormuş gibi hissediyorsunuz, yeterince pürüzsüz değil,
-Buğday tenlilerde -NW 25 civarı- çok güzel duruyor, iki kişide denedim ve çok doğal durmuştu, ama benim gibi çok açık tenliyseniz biraz pembeye kaçıyor Mary Loumanizer'a kıyasla,
-Çok daha ucuzundan çok daha memnun kalmışken 89 liralık fiyatı gerçekten çok yüksek.

Eksileri artılarından çok daha fazla olmasına rağmen birilerine hemen vermek ya da satmak yerine bir süre daha kullanmayı düşünüyorum bu ürünü. Çünkü rengini, yüzümde hafif pembe durmasına rağmen, çok sevdim. The Balm Mary Loumanizer kadar kalıcı olmasa da bu da uzun süre yok olmuyor, bu yüzden de biraz daha duracak sahibinde. Ama dediğim gibi, ben açık tenime hem ton, hem doku ve yapı, hem de kalıcılık bakımından Mary Loumanizer'ı çok daha başarılı buluyorum. Yine de, özellikle buğday tenliyseniz bu aydınlatıcıyı bir görmenizde fayda olabilir.

Sizlerden Soft and Gentle'ı kullananlar var mı? Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. NC15'in bile koyu geldiği tenimde aydınlatıcı olarak almak istediğim tek ürün Lightscapade ama kullanabilir miyim işte bu konuda kararsızım bu yüzden de hep almayı erteliyorum.
    Soft&Gentle renk olarak çok güzel ama bana asla yakışmayacağı için yanına bile yaklaşmıyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Douglasa gidince Soft and Gentle´i sordum ve hic kalmamis satilmis bitmis :) en azindan yanagima sürüp bir bakmak isterdim nasil gözüküyor diye ama tester bile yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki beğenirsiniz, direkt MAC mağazalarına ulaşabiliyorsanız orada da sorun :)

      Sil
  3. Ben de lightscapade almak niyetiyle girip uzmanın önerisiyle ikisini de uygulatınca soft&gentle'i almıştım. Marylou Manizer'le karşılaştırman da çok faydalı olmuş. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)