2 Ağustos 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Aldıklarım: Sephora, MAC, Ralph Lauren

Herkese merhaba!

Son 2-3 aydır blogu iyice boşladım ama kozmetik alışverişleri, yazmak ve fotoğraflamak konusunda motivasyonum gerçekten düştü. Mart gibi yaptığım büyük alışverişten sonra artık doyum noktasına ulaştığımı, her şeyin en iyisini çoktan alıp denediğimi ve daha fazla para harcamak istemediğimi fark ettim. Temmuz ayı ortasına kadar, yani 4 ay kadar bir süre bir şey almadım. Sadece düzenli kullandıklarımı yeniledim. Elimdeki satılabilecek durumda çoğu şeyi satışa koydum. Elimdeki makyaj malzemesinin çok büyük bir kısmından kurtuldum. 

"O zaman nedir bu alışveriş?" derseniz, uzun zamandır merak ettiğim şeylerden ibaretler hep. Hiçbiri mağazada görmem üstüne gaza gelip aldığım şeyler değil. 
O zaman başlayalım!

Önceden uyarayım, buradaki her şeyi çoktan denedim/kullanmaya başladım.

2 hafta kadar önceki Sephora-MAC ve Boyner'den gözlük alışverişimle başlıyorum.


O gün ilk olarak Cevahir AVM'deki MAC'e nemlendirici almak için girip, istediğim nemlendiriciyi bulamadım. Sanki bir şey almak zorundaymışım gibi hissettim kendimi ve methini yıllardır duyduğum Soft and Gentle aydınlatıcıyı aldım çıktım.


Ardından SIRF  Clarins'in bu exfoliator ını %10 indirim hakkımla almak için Demirören Sephora'ya gittim. O kadar çok yerde övüldüğünü gördüm ki, granüllü ürünlerden kaçmama rağmen pes edip bunu da cilt bakım rutinime kattım.


Geçenlerde değerlendirme yazısını yazdığım, gerçekten çok memnun kaldığım Dior Addict It Lash'i de o gün aldım. Sephora alışverişim sadece o kadardı.

2 yıldır designer kategorisine giren bir gözlük istiyordum. Aslında Prada-Miu Miu vardı gönlümde ama hiçbir tasarımları bana bir gözlüğe en az 600 lira vermeyi mantıklı göstermedi. Ben de Boyner'deki indirimden de yararlanarak zerresine kadar her şeyinden ayrı memnun kaldığım bu Ralph Lauren gözlüğü aldım.




Yüzümün yarısını kaplıyor, kocaman gözlerim ve bir karış açık alnıma rağmen. Siz hayal edin artık.
Aşığım, aşık!

Dün son zamanlardaki indirimlerden yararlanıp kılık kıyafet alırım diye çıkmama rağmen yine içime sinecek, verdiğim paraya değecek bir şey bulamayınca kendimi attım Capacity Sephora'ya.


İlk olarak Bumble and Bumble'ın bu parlaklık ve ipeksilik vaad eden Tropical Riche maskesini bulduğum gibi sıkı sıkı tuttum. Cebim de rahatken saç ürünü için normalde hayatta vermeyeceğim bir ücreti gözden çıkardım. Pek pişman değil gibiyim, dün ilk kez denedim ama diğer kullanımlarda çok daha memnun kalmayı umuyorum.




Ardından bir de cilt bakım ürünü alayım derken kendimi Glamglow standı önünde buldum. Tek başına mı alsam, hangisini alsam derken karşıma çıkan ikili kofre setine sadece 4 lira daha fazla ödeyip bir ürünün tam, diğerinin yarım boyunu alabileceğimi görünce bu maske ikilisini de aldım. Bunu da Türkiye'ye gelmesinden çok önceden beri merak ediyordum.


Son olarak da Make Up For Ever HD fondötene geri döndüm. İlk iki ürünü alınca ödeme esnasında indirim hakkım olduğu söylenince aldım gitti! Bugün de ilk kez açıp kullandım. Şükür kavuşturana.

Haftaya bir sıkıntı olmazsa çok heyecanla beklediğim bir hediye alma tecrübem olacak. Bu aldıklarıma teker teker sevdalıyım ama o gün daha bir ayrı olacak gibi. Bakalım, heyecanla bekliyorum Salı-Çarşamba'yı.

Sizler son zamanlarda neler aldınız? Buradaki ürünlerden denedikleriniz var mı, fikirleriniz neler?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Hepsi cok guzel. Gule gule kullan :) Glam Glow ve Clarins yorumlarini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Onur'cum, daha iyileri sana olsun :) Clarins'i yazacak kadar denedim bile çoktan, üşenmediğim bir anda yazma niyetim var :)

      Sil
  2. Of of of hepsi çok şahane güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)