17 Ağustos 2014 Pazar

MAC New Romance Mineralize Allık

Herkese merhaba!

Bir önceki yazımda bahsettiğim, MAC'in mineral ürün serisine yakın zamanlarda katılan allıklardan New Romance ile devam ediyorum bugün.

Direkt Güneş Işığında New Romance

New Romance, MAC'in kendi sitesinde direkt "şeftali" olarak açıklanmış ama bence daha çok pembeyi andıran bir mercan tonunda. Just A Wisp ile beraber benim "zaten bir pembe, bir de şeftali tonunda allığım olsun, yeter" anlayışımın "şeftali" kısmının işini görüyor. Bu ikisini beraber aldığım gün elimde başka ne varsa ciddi ciddi blog satışına koyarım ve kurtulurum, çünkü bunlar her şeye yeter diye düşünmüştüm.


 Instagram hesabımda paylaşmıştım, buradaki fotoğrafta sağda New Romance, solda Just a Wisp var. Sağda bileğimde uyguladığımda görünen renk, fotoğrafladığım ve birebire en yakın tonu.

Solda New Romance-Sağda Just a Wisp

Gelelim dün 6,5 saat yüzümde durması üzerine yapacağım değerlendirmeye...

ARTILARI

-Işıltılı allık sevenler için MAC'in mineral allık serisinin üstüne tanımazdım, bu yeni eklenen tonlar, ve tabi ki New Romance, önceki seçeneklerden bile yumuşak ve "kaymak gibi" bir yapıyla üretilmiş. Yumuşacık bir yapısı, ışıl ışıl, harika bir bitişi var,
-6,5 saat sonunda allığım çok çok az soluklaşmıştı. Hava inanılmaz sıcaktı ve deli gibi terlemiştim ama MUFE HD fondöten üzerine, üzerine sabitleyecek şekilde pudra geçmememe rağmen eve geldiğimde ilk uyguladığım halinden çok da farklı görünmüyordu,
-İnanılmaz pigmentli, en alttaki kolajda sol alttaki uygulamada sadece bir kat uygulama var,
-Sim değil, ışıltılı bir bitişi var. Yüzünüzde parça parça simler halinde değil, bütün bir ışıltı halinde duruyor.

EKSİLERİ

-Yapısı çok yumuşak olduğu için deli gibi tozutuyor. Bu yazı için fotoğrafları çektiğimde, ambalajın etrafını biraz silmiş olmama rağmen, hali böyleydi.


Ama bu, artılarına bakınca benim için hiç önemli değil. Bunu bahane edip almamak benim için çok saçma olur.

Bu serideki allıkların fiyatları şu anda 84 lira.

Ben bundan sonra bu ikisinden başka allık kullanır mıyım bilmem. Çok sevdiğim Tom Ford-Frantic Pink'in bile pabucu dama atıldı bir süreliğine. Zamanla göreceğim onu bile elden mi çıkartacağım yoksa hepsini aynı derecede mi seveceğim ama harika bir ışıltı katan, yüzünüzde koca simler halinde durmayan, iyi bir fondöten üzerine gayet uzun süre yüzünüzde kalan bir allık arıyorsanız, böyle harika tonları da piyasaya sürülmüşken kesinlikle bakmalısınız.

Ben çok severek kullanıyorum, sizlerden de bunlara en azından göz atanlar varsa yorumlarınızı beklerim.
Bir sonraki yazıda MAC Soft & Gentle aydınlatıcı olacak.
Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)